Sunday 28 June 2015

Comeback

Assalammualaikum w.b.t.

sudah lama rasenya aku biarkan blog ini sunyi sepi. jadi aku serikan kembali comeback aku dengan satu cerita lawak hambar. ecewah. mohon gelak.

maaf patutnya entri kali aku spiking. tapi tangan ni gatal nak berBM. lagipon cerita ni aku kira takkan menarik kalau diterjemahkan ke dlm BI. dan time gini  aku rase prefek untuk aku gunakn patah-patah: ..takkan melayu hilang didunia ecewaahh..

oke. ini kisah sudah-sudah.kisah perbualan antara ali(bukan nama sebenar) dengan abu(bukan name sebenar).kisahnya agk panjang. so aku crop ke part yang aku rase aku x dpt nk mendefinisikm dengn satu ayat...nnti korang sendirilah pk ye. tp inilah akibat bile mane cakap ikot suka. tak pikir trus berbicara...

si abu ni nk pergi RHB, yg kebetuln ali  ni pnah pegi sane dulu.btw abu ni bkn org kl, so die x berapa nak tahu selok belok kl ni. jadi die pon tanye la si ali ni

bla..bla... pok pek.. pok pek

oke kte trus jump ke perbualan yg di bawah ini:


abu : wei ali, Kat situ ada stesen yang dekat2 ke? kat RHB tu @___@
ali : ade! ptronas kalo x slap. (konfiden level tahap mentibang)

abu : krik krik krik...
ali : awat?

abu : aku tnye stesen ketapi bukan stesen minyak... -___-!
ali : hehe....

kbai.



No comments: