Tuesday 10 September 2013

AS Beauty

oke entry sebelum ni da cerita pasal testi saya sendiri guna produk ni.. bg sesiapa yg x bace lg tu, leh refer cni.

http://lilartz.blogspot.com/2013/09/aku-yang-dulu-bukanlah-yang-sekarang.html

da 5 bulan gune produk ni.. stakat ni alhamdulillah..sbb tu truja nak share dgn kamu, awak, dan anda- anda di luar sane tu..
n feedback2 pengguna yang lain pun alhamdulillah ..positif..jadi rugi kalau saya x hebah2 kannya, sharing is caring kannnn

so di sini saya senaraikan list dan harganya sekali.
ada dua, satu full set n trial pack. tapi saya syorkan trus beli yg full set.trial pack tu x thn smpi sebulan pon kdg2.. 
Yg full set ni leh thn 2-3 bulan...jimat sket.


Full Set AS Beauty
WM RM120.00 
EM RM 125.00 



 Trial Pack
WM RM50.00
EM RM55.00

setiap pek ini mengandungi :-

DAY CREAM
Menghaluskan kulit di samping bertindak sebagai bahan UV pelindung daripada sinar matahari.

NIGHT CREAM
Membuang sel-sel mati, noda hitam, parut2, mencerah,memggebu dan menghaluskan kulit wajah.

VITAMIN E SOAP
Menghilangkan kesan parut dan sel2 mati di kulit wajah.


Cara penggunaan:-
- Cuci muka dengan sabun AS Beauty sekurang-kurangnya dua kali sehari
- Night Cream digunakan pada malam hati untuk merawat wajah
- Day Cream digunakan pada siang jari sebagai alas bedak/ melindungi dari sinaran UV
- Dalam masa 4 - 7 (ni plg cpat la) , kulit muka akan kelihatan cerah dan beseri2. InsyaAllah.

nnti saya update harga bg yg loose set plak ye. (:

tapi bergantung pada kulit juga. yang penting kita usaha dan tawakkal.jom2 cantek sama2.

Pada sesiapa yang berminat boleh PM/ SMS/ Whatsapp : Yatt (013-2027609) . Free Postage.
COD area PJ, selangor.



No comments: